torsdag 9 april 2009

Kölappsystem.

Hallåj å Glad Påsk alla påskkärringar!
Ja för nog är det väl så att det bor en liten häxa i oss alla,(blink,blink).
Jag tror på häxor för min kompis är en sån, alldeles på riktigt. Nu är det så att jag tror att det finns goda häxor oxå, som min kompis är. Av den goda sorten.
Men visst är det konstigt för när man säger häxa så tänker man på nån elaking typ hon i Hans och Greta.



Igår fick vi ha kölappar till datan. Jag ville göra ett inlägg då men det var liksom kört. Jacob hade skolarbeten att göra och det måste ju gå före, eller?



Han ser ut att vara helt inne i sitt arbete men gissa vad jag upptäckte? Jo den lilla rackaren satt på msn och snackade med en "kompis". Hmm ja ja det heter ju så nu för tiden.
Hur som haver så blev jag sittande och kollade på Rent Hus, men fy, säger jag bara.
Kan någon förstå hur det kan bli så äckligt hemma hos någon? För mej är det obegripligt ialla fall.
Jag tror jag ska ta fram skurhinken nu och fixa till lite påskpynt här hemma.
Måste ha nåt att göra för att skingra tankarna lite.

Senare på dagen ska vi på det som inte alls är så roligt, Nämligen på min farmors begravning. Nog är det oroligt i kroppen och vi går här och vankar av och an.

Hoppas ni får besök av många kärringar idag,en snäll en.
Kramis Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar