måndag 20 april 2009

Fint.

Go`morron!
Jag är uppe med tuppen idag igen. Har börjat kliva upp lite tidigare av nån anledning. Här skiner solen från en näst intill fläckfri himmel, härligt. Visst blir man glad av lite fint väder. Mycket känns lite lättare då, ialla fall för mej.



Passar på att önska er alla en bra start på veckan och en härlig Måndag.
Jag gillar inte måndagar egentligen men idag ska jag jobba i min kompis , Sussi`s Harmoni`s butik från klockan två.



Adams lag vann igår och han gjorde ett mål, (stolt mamma ler).
Kramis Åsa.

1 kommentar:

  1. Gomorron därborta !
    Åhhh, så du ska jobba i butiken idag, vad härligt, jag kan ju bara tänka mig att du blir sugen på att köpa ett o annat där...
    Vilka ljuvliga bilder du visar oss...du har så himla fint !
    Ha det gott
    Kraam Anette

    SvaraRadera