söndag 5 april 2009

Husfru=Jag (muffinsmidjan).

Idag så har jag varit ledig. Oj som jag har längtat att få vara ute i solen och värmen och vad händer? Jo det som alltid händer när jag är ledig dvs kallt så in i bängen och grått, grått ,grått och sen massor av vit dimma.
Hmm nog för att det är en färgskala som tilltalar mej men INTE utomhus.
Så om ni vill kan jag tala om när jag är jobbar så att ni kan vara säkra på att få några fina dagar. För när jag är ledig så är det kört för er.



Men ett besök hann jag med till Villa Vanilj ialla fall. Men man får lite smått ångest när man är där. Mycke saker finns det och många saker vill man ha. Som ni ser här så är detta en av dessa saker, love it.



På detta bord finns det otroliga bestik som skulle passa jättebra hos mej. Ja allt porslin oxå för den delen. Få se om jag får lov att knäppa några andra kort, mera på detaljerna en annan dag.
Sen har jag gjort det vanliga som ligger på min lott, städa, tvätta, laga mat. you name it. Undrar om det står i min panna "husfru" lr nåt liknande. Man undrar ju ibland liksom. Ja och nu är denna dag snart slut och en ny vecka börjar med påsken om några dagar.
Hoppas att er vecka och påsk blir bra. Jag ja jag kör på som vanligt.
Snart vågar jag inte svara i telefonen för jag vet inte vart jag befinner mej.
Tur att man inte jobbar på larmcentralen. Vilket missförstånd det skulle kunna bli,
"välkommen till delikatessen, Åsa".
Nu ska jag fixa lite med tvätten och sen ska jag nog bläddra lite i några tidningar innan det blir sängen.
Kramis från mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar