söndag 5 april 2009

Shabby chic!!

Jag tänker att alla vi som håller på och målar och nöter och målar och nöter på allt vi kommer åt, ja det mesta ialla fall. Vi lägger ner tid på att få sakerna att se så gamla och skavda ut som möjligt. En del möbler är krackelerade när vi köper dom och är dom det inte så ser vi till att dom blir det.
Vi säger att ju äldre desto bättre och att sakerna blir finare med åren.
Precis så brukar min make säga till mej;- Du blir bara finare och finare för varje år.
Är inte det "kärlek på hög nivå"? En sån man växer inte på träd ska ni veta.
Tack min älskling för att du älskar mej och att jag får älska dej tillbaka.



Här har jag provat att göra oss båda lite shabby chicca. Ett kul program detta att göra gamla bilder med.
Nu så mina vänner kan ni förstå att jag är väldigt "inne" i inrednings världen, för bortsett från vad Jörgen säger (även om jag tycker om att höra det)så är jag både gammal, nött, skavd och krackelerad. Ett + är att jag är(bor på)en lantis oxå, haha.
Kramis och go´natt, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar