torsdag 23 april 2009

Lycka.

En fantastiskt härlig dag när jag har kunnat känna hur solen har värmt mina goa runda kinder på lunchen. Satt ute i trettio minuter idag och oj vad det var underbart.Jag känner verkligen mej som en kalv på grönbete när jag får vara ute och ta tillvara värmen, solen och känna hur det spritter i gräset under fötterna.
Nja inte så mycket kalv att jag skulle kunna ta en tugga, nej då.



Min andra lycka är att min Mårbacka har fått blomknoppar. Min mamma har övervintrat dom hemma hos sej. Och det har jag inte ängslas för alls. Men sen när dom skulle flytta hem till mej igen har jag liksom märkt hur dom har pockat på min uppmärksamhet. Men jag har liksom inte den tiden. Jag har hunnit tänka många gånger att nu kastar dom in handduken snart.
För jag sköter mina blommor tvärs emot alla konstens regler och det är många som inte har stått ut med min behandling.
Fast jag tänkte när jag köpte dom att dessa ska få kärlek och se "jag fick kärlek tillbaka".
Sov gott allesammans och jag passar på att önska er en trevlig helg.
Kramis Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar