fredag 24 april 2009

Nervöst.

Hejsan! Jag gör en liten snabbis mellan strykningarna och koll inför morgondagen. Filippa har ju PREMIÄR på showen som hon och dom andra tretton tjejjerna har tränat på sen oktober.



När jag står här i köket så har jag uppsikt över det mesta som händer. Så när jag stryker så parkerar jag mej gärna här.
Ett glas rött och lite Katie Melua att sjunga till och strykningen går hur bra som helst.



Har ni inte köpt biljetter så gör det. Det blir allt från Lill Babs till Elvis i en härlig blandning. I aulan på Torsbergsgymnasiet i Bollnäs klockan 16.00 visas den nu på Söndag.

Nu är det bäst att jag försöker få henne i säng om hon ska orka med imorgon. Då är det två föreställningar. Jag tror att jag är mer nervös än vad hon är, ialla fall nu.
Sov gott och njut så mycket ni kan av det härliga väder som vi erbjuds i helgen, kramisar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar