söndag 1 februari 2009

Alla samlade.

Ja äntligen är vi alla hemma tillsammans. Det är inte ofta som vi är det nu för tiden. Även Evelina sover här inatt och det känns verkligen som en evighet sen.


Jag är nämligen allergisk mot alla pälsdjur och så har jag astma på det. Så sen hon skaffade Dollar så har hon inte kunnat vara här så mycket som hon var innan. Men ikväll så grejjade hon till det. Imorron så ska jag hjälpa min kompis i hennes butik. Hon har fina grejjer hon i sin affär. Hon har även olika behandlingar som hon utför och ibland så när hon har många kunder inbokade försöker jag att hjälpa henne så att hon inte behöver stänga sin butik då. Jag var med henne på den omtalade Formex mässan, herre min dar va kul det var. Hon handlade in en massa go`saker och jag gick runt och mådde som en prinsessa. Ja det kan man ju när man inte ska handla själv utan vara lite smakråd och nån som hon kunde bolla sina ideèr med. Jag ska fråga henne om jag får ta lite bilder därifrån.

Förra året när jag fick åka med så träffade jag Eva på Smultrongården. En helt underbar kvinna som man får så otroligt med energi av, tack för det. Vi har hållit kontakten och jag hoppas att jag kan komma ner för att se hur hon har det.. Hennes blogg går inte av för hackor den heller.


Som ni ser har jag lyckas fått in en till bild från samma fönster och kanske att det syns lite bättre på den. Caffegardinen är kökshanddukar som jag köpte på Åhlèns till advent. Ville ha lite rött men inte för mycket så det blev alldeles lagom. Sen var det vita amaryllisar i krukorna och vita ganska stora pappstjärnor som hängde i mitten. Kan ni se det framför er? Det va så mysigt att jag längtar till nästa jul redan.


Nä nu lell är det bäst att jag går och knoppar jag med. Det är bara jag uppe här nu, så sov gott alla.
Kramisar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar