onsdag 18 februari 2009

Hjälp och skräms!!!!

Idag har varit en dag när jag varit på alla tre ställena och jobbat. Satt och tog igen mej lite när chefen från Scandic ringde;

-Hej ville bara tala om att du får ha frukosten själv imorron. Tjejjen du ska gå med har blivit sjuk.

Känner liksom hur min tunga krullar ihop sej, men till slut får jag fram;

-Oj men jag kan ju inte alla moment själv ännu.

-Johoo då, det fixar du lätt, får jag till svar. Lycka till.

Mmm det kan ju behövas. Nu vet ju alla som ibland äter en hotell frukost att det inte är en brödskiva och lite smör som ska plockas fram.

Och gissa vad, jo vi har över hundra(100) gäster som ska äta imorron.

Men hallå, vart tog min INTRODUKTIONS tid vägen???



Jag lovar er att ingen spikmatta kan få mej att sova som en gris den här natten.
Kramis Åsa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar