torsdag 26 februari 2009

Madonnakär!

Har mer och mer börjat tycka om rostiga föremål. Den här madonnan och kronan har blivit saker som jag känner att jag vill ha i alla rum numera. Har provat att ställa dom på olika ställen men jag trivs bäst med att ha dom här i köket. Kanske för att jag tillbringar min vakna tid mest där inne.
Tänk att innan vi renoverade så var vi aldrig i köket och nu så trängs vi runt den lilla bardisken. Vi valde att inte ha några köksmöbler för att vi aldrig var där innan. Jaja man vet ju aldrig dom kanske lyftas in igen nu när vi trivs där.
Som ni ser är det inte så stort att vi kan sitta där allihopa. Vi är ju fem i familjen och när grabbarna har sina tjejjer här blir vi sju och då är det väldigt trångt. Då är det tur vi kan sitta i vår inne "veranda" som jag kallar den.

Det här linne skåpet står hemma hos Lisa i hennes sovrum. Mycket fint och i vitt,,, ja då kan det bli fint oxå...
Nu har Adam kommit hem från tv inspelningen men han vet inte än om det blir nåt. Jacob ja han drar iväg till Nässjö för bandyslutspel med P17 imorron. Kommer hem på lördagnatt, puh.
Ja då får man upp och hämta igen.
Nä nu mina vänner knackar John Blund på hos mej så zzzzzov så gott.
KramisÅsa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar