måndag 9 februari 2009

Egen tid.


Till er som undrar, ja jag har lugnat ner mej. Lite iaf. Men det har varit "Hela havet stormar". Men nu sitter jag här i lugn och ro i min ensamhet. Det jag inte fick i morse har jag nu, en stund för mej själv. Hallelulja va skönt. Imorgon är det en ny dag och den kan väl inte bli sämre iaf.

Här en bild från toan. Har en hylla där som nu är piffad på det här viset. Men har planer på att flytta runt lite grejjer snart. Kolla in lilla tomteflickan, så himla gullig hon är i blomman.


Här är till höger om hyllan, man ser den i spegeln på skåpet. Rakt fram från fönstret sett så kommer man in genom dörren hit till toan. Jag står på toastolen och knäpper, tur ingen spolar, haha.

Ja det var allt för idag. Hela tre inlägg har jag hunnit med. Men nu känner jag att John Blund knackar på, så sov gott och det kan kanske bli svårt för en del eftersom det är fullmåne.

Kramisar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar