måndag 9 februari 2009

Grrrrr!!!!

Alla som var hemma hos oss i morse vet nog vid det här laget att denna morgon gick inte i dur. Ja vad säger man om ungar som inte kliver upp och tar sitt ansvar för att komma iväg till skolan? Jag kan bara säga att om ni visste det så förstår ni att det hoppade grodor, nej paddor ur min mun denna morron, ja mitt morron humör är ju inte det bästa heller precis.
Adam han har oxå varit i den här fasen i livet när man bara liksom "flyter" omkring och tror att allt ska ordna sej. Tack och lov så vet han bättre nu, men sen har vi grabb nr två. Ja nu är han där och shit vad man glömmer snabbt. Detta tjatande och gnatande. Hur ska det bli när Filippa kommer dit? Allt är värre med tjejjer säger dom som har varit där. Kul, hoppas min är ett undantag då.
Nu har jag lunch och det är otroligt lugnt. Men det är riktigt kallt oxå -21`C, brrr.
Hej svejs och Kramis.

Hinner inga kort nu, få se ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar