fredag 13 februari 2009

I`m back.

Hallå! Jag lever fortfarande men nu snurrar allt väldigt fort i mitt liv. En stor förändring är på G till hela familjens fördel när allt är klart. Raringen och jag har tagit beslutet att sälja vårt caffè. Vi gjorde det i julhelgen när vi var lediga i hela tre dagar. Det hade vi inte varit sen midsommar helgen. Så jag har nu i två dagar jobbat som frukostvärdinna på Scandic Hotell. Klivit upp 04.00 två dagar i rad, puh. Jobbat där till 11.45 sen ner till vårt caffè för att jobba där över lunchen. Men det är inte slut än. Nej då sen iväg till 15.00 till min kompis butik för att jobba där till 18.00.



Ja och så har det sett ut i dgarna två nu. Men idag är jag bara på mit ställe hela dan. Här en bild från caffeèt. Inte så stort men mysigt.


Här en bild i ett hörn från v-rummet. Har nog varit någon slags eldstad där tidigare, ja föhundra år sen typ. Kanske vi "planterar" in en ny av nått slag. Tycker mycket om denna gamla

symaskin. Funderar på att måla det vitt. Har sett det i nån tidning och det var så snyggt. Vad tycker ni?

Nu ska jag kolla om Adam ska iväg till skolan idag, han har nämligen haft kräksjuka i två dagar nu.

Kramis alla och kom ihåg att det är Fredag 13 idag. Så var rädda om er och varandra.

1 kommentar:

  1. Gomorron !!
    Ojj vad du har jobbat de senaste dagarna, men vad roligt att det gick bra !!
    Såå mysigt cafe ni har...
    Lycka till med allt !
    Kraam Anette

    SvaraRadera