tisdag 24 augusti 2010

Är sjukt sugen på något sött..
Idag är varken vädret eller humöret på topp.
Har ett sötsug som inte är av denna värld just nu.
Det måste vara ägglossning nu eller något annat skit som vi damer får dras med.


Med en burk med kakor framför näsan blir det ju inte så mycket enklare heller.
Men nu har jag dragit till med GI igen, på riktigt, harklar mej.
Undrar för vilken gång i ordningen det här är.
Efter midsommarveckan var det bara tvunget och poff -6 kilo.

Det har gått bra tills Jacob och Adam fyllde år.
Nu är det snart dax för min darling också så det vore väl helt otroligt om jag inte
ska kunna håll mej i lite drygt en vecka till åtminstone, eller?
Vad gör ni när ni blir sådär gräsligt toksugen?
Rullar tungan i socker, nää inget vidare va?
Men se på trissor nu spricker det banne mej upp här, lovley.
Hörrni imorron är det löning, tjoho!
Det ekar väldigt tomt i min plånis nu vill jag lova.
Kramisar alla snyggingar från mej dårå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar