måndag 16 augusti 2010

En tårtbit till frukost.
Ja det hör ju liksom till när man fyller år, ialla fall här hemma.
Men man vet ju inte hur många år till som Adam bor hemma.
Kanske flyttar han snart nu när han slutat skolan och har fått jobb.
Men han kanske sover hemma natten till födelsedagen ändå.
Allt för att höra min ljuva stämma på morron ,not.


En bricka med den fantastiska tårtan och med både ett glas saft och en kopp kaffe.
Ja ibland så är han ju så "vuxen" att han dricker kaffe.
Men jag tog det säkra kortet och blandade ett glas saft med.

Här är den oganerad.
Eftersom Jacob (lillebror) är allergisk mot nötter så skar jag bort en bit till honom
innnan jag la dit dom på tårtan.
Idag jobbar jag till eftermiddan och sen blir det en fika med en jobbarkompis på stan.
Få se, hör och häpna om jag och Jacob åker till Edsbyn för att se en
träningsmatch i bandy.
Ja ni läste rätt, bandy.
Igår gick Jacobs lag på is också.
Men ute skiner solen idag och det är så härligt.
Nu är lunchen slut och det är bara att rycka upp sej och in och jobba dom sista timmarna.
So long, hörs senare, Åsa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar