fredag 6 augusti 2010

Oj, oj, oj vad jag längtar till nästa Fredag.
Jag visste ju att efter mina två lediga dagar som jag nu har haft så jobbar jag 8 dar i rad, puh.
Började idag och det känns otroligt tungt nu.
Kanske beror det på att jag inte har haft någon semester alls utan jobbat sen i midsommar, dubbel puh.
Men jag måste säga att jag tycker att det går mycket lättare att jobba när det är fint väder än som det varit nu i några dagar med regn.
När det har varit fint så vet jag ju att jag får lite sol ialla fall före och efter jag börjat jobba.
Har sagt det förut och jag säger det igen,
LOVE turkost.
Igår hade vi besök av min kära makes syster, hennes dotter och svärmor.
Mycket trevligt var det och "dottern" är ju bara för härlig.
En morron när svärmor tagit av henne blöjan och sa;
-Kom vi måste tvätta stjärten nu, fick hon till svar.
-Ja mormor. Man måste vara ren i underlivet.
Hahahaha, vad säger man då?
Till saken är den att hon är bara 2 år och 4 månader.
Där kan vi snacka ordförråd.
Jag kommer knappt ihåg att man kan kalla de ädla ägodelarna för detta ord, hehe.
Hörrni imorron ringer klockan på 5.20 så nu blir det till att krama kudden ett tag,
go'natt i denna varma augustikväll, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar