söndag 22 augusti 2010

Då så söndagssnygglon!!
Fortsätter resan.
Vi for vidre mot Enköping på Fredagen.
Det var väl sådär.
Men ett helt fantastiskt kaffe drack vi, Kal´s kaffe från Göteborg.
Vi blev så lyckliga för vi känner igen den smaken (och den glömmer man inte), från vårt lilla caffé som vi hade.


ser pigg ut, not.
Lite kyligare väder och lite småhuttriga och småpömsiga åkte vi sen vidare.
?
Jo till Uppsala och studenterna.
Ojojoj vad mycket ungdommar det var på stan.
Vi käkade lite lunch/middag här och det blev lite shopping med.


Vi avslutade vår "lilla" tripp i Gävle med en fika.

Jag sprang snabbt in på Uthuset innan dom stängde och jag lovar.
Dit kommer jag åka igen.
Det blev sex städer på den resan och det var hur mysigt som bara den.
Vi hade inga egentliga mål, bara vara, underbart.

Nu blir det till att ladda för morrondan för då ska jag göra nåt helt nytt.

Jag ska nämligen vara lite kock, hmm.
Mer om det en annan gång.

Nu blir det en härlig augustisöndagkväll med hela familjen.



KRAM!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar