måndag 30 augusti 2010

Inte 20 år längre...

Men 27 då?
Nja inte det heller.
Det är bara att inse att gammeln har tagit över nu och det på riktigt.
Min kväll med Pia var verkligen hur kul som bara den men det tar några dagar att repa sej efteråt.

Esko (barnvakten) & Jörgen (chauffören), ser ut att må bra.

Eller var det kanske inte utekvällen som gjorde att min kropp ömmar fortfarande.

Var ju på ett spinningpass innan och det var ju det första på flera månder.

Jag har väl inte brukat känna mej överkörd i kroppen efter att ha cyklat och inte ramlade jag av den heller.
Men efter allt dansande, hela kvällen typ. Ja det var nog allt dansande.


Pia, (min fru.) Undrar om hon vet det ;)
Men jag kan lova att det var riktigt roligt.
Men den här gången blev det väl så att så roligt som jag hade så ont i pallet fick jag med.
Det värsta är ju att jag inte kan skylla på någon annan än mej, bara moa.

Pia väntar på att jag ska bli klar, gärna nyss.

Det var ett till par hemma hos Pia och Esko men dom följde inte med ut.
Vi har en väldigt fin Folkpark här i vår stad och det är väl bra synd att den inte används oftare.
Men på somrarna så är det Fredagsrocken där.
Några lokala band som spelar.
Vissa bra och andra mindre och dom som spelade då var Collinis ett coverband härifrån.
Dom drar alltid mycket folk och dom spelar bra musik.

Färdig!! Nu drar vi.
Jag hade min nyinköpta klänning från H&M.
Älskar både den och den gröna färgen.
Jackan ja, den är ett minne blott.
Den är nämligen BORTA!!
Det är väl tur att jag inte går ut oftre än jag gör för det kan bli dyrt med kläder det.
Det blir en tur till staden för att kolla om dom hittat/fått in den någonstans.
Nu ska jag iväg och spinna, ett Xpress pass som är endast 30 min, perfa för mej.
Ha det så gött, Åsa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar