tisdag 10 augusti 2010

Vilken dag det var igår.
Det hände en så otroligt rolig sak igår att jag kände att det inte var nåt som kunde få mej att bli arg eller sur.
Vad det är kanske jag berättar senare när jag vet lite mer, men just nu så är det en
"liten hemlis."



Gårdagens glädjeskutt.

Men tänk vad konstigt det är för idag har jag verkligen kännt mej låg.
Trött på det mesta och bara vill lägga mej i soffan och äta en massa onyttigheter, usch.
Precis som att det skulle få en att må nå bättre då?
Ja kanske för stunden men sen mår man ju dåligt x2 bara för allt skit man stoppat i sej.
Nää det här duger inte.
Gnäll blir det inte bättre av och jag kom på en idé som jag måste börja med bums.
Ni får se senare vad det var, kramen alla ni gulliga som läser min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar