torsdag 26 augusti 2010

Liten skön/god svalka i värmen..


Ja det är ju bara knappt en vecka sen som det var så varmt att vi tog en kylig Mojito.

Jag blandade den med lite Sprite (drickan) och pressade i lite lime också.




Det är ju inte klokt vad fort det går nu med mörkret på kvällarna.
Fast jag tycker ju om när det blir lite mörkare och ljusen blir tända igen.


Jag tycker att det är så mysigt när man ser hur det brinner ute med.
Vi satt faktiskt ute denna kvällen och det var inte kallt alls då men nu får jag nästan leta mina tår för det är så kallt att det känns som dom trillat av ibland.
Det blev en skapligt suddig bild det här men jag tyckte att det såg lite
häftigt ut med ljushuset som speglar sej i bordet.
Det får nog bli en mojito ikväll med tror jag.
Den ser väldigt god ut men det var den ju också.
Nu blir det lite jobba och en tur till frissan har jag hunnit med idag.
Köpt två garderober, en till Adam och en som vi ska ha i tvättstugan.
Må gott och va rädda om varann, kramen Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar