måndag 9 augusti 2010

Bästa starten på dagen, eller?
Jo om du frågar det fina franska folket.
Vad sägs om en caffe latté med en fantastiskt god pain au chocolate?
Detta blev ialla fall min frukost och den blev jag bjuden på säng av min gulliga man.


Kaffemugg- Majas café,
Ljuskopp- Villa Vanilj,
Brickan- Erikshjälpen.
Efter en sån bra start på dagen borde min eftermiddag/kväll gå som en dans på jobbet.
Regnet öser ner men vad gör väl det ; ).
Lyssnade lite på en cd som vi spelade mycket när vi hade vårt caffé.
"en Blekt Blondins Ballader" med Eva Dahlgren och den är ju helt underbar
och vilka texter sen.
Mej berör hon åtminstone.
Må så gott och luktar det lite höst, sniff,sniff?
Kramar från den "franska frukostlover" ever.

2 kommentarer:

  1. Hej
    undrar om du har receptet på cupcakes som du har på bilden på startsidan och då den med choklad
    Hälsningar Kristina

    SvaraRadera
  2. Hallåj Kristina!

    Allt, ja nästan allt jag bakar kommer från Leilas bok.
    Det finns åxå recept på TV4.se.

    Lycka till och risk för viktökning finnes ;)

    SvaraRadera