tisdag 10 augusti 2010

Go´kväll allesamman!!!
Ja detta kallar jag för ett av min "dårerier".
Filippa blev inte helt nöjd när jag bad henne om lite hjälp med det stora skåpet.


Ja det var alltså det som flög i mej i mitt förra inlägg.
En liten justering i köket bara, en liten en men ack så tung.

Det såg ut såhär innan.
Totalt opimpat men vad gör väl det.
-Varför måste du jämt göra sånt här när bara jag är hemma, undrar Filippan?



- Men vad spelar det för roll, det är ju roligt?
- PÖH!!! Det är så jäkla tråkigt och du blir ju aldrig nöjd heller.
- ?????


- Kan det inte vara som det är, det är bra såhär??
- Nej!!
- Jo, jag hjälper dej inte. Då får du fixat själv.



Efter ett tag med slit och släp.
- Vad blir det för mat ikväll?
- För dej blir det inget om du inte hjälper mej (blink, blink).



- Herre gud vilken utpressning.
- Kan hända men om jag får hjälp så blir det mat, hehe.

Ni förstår att jag fick hjälp med det stora tunga skåpet och maten då?
Ja den hade vi ju köpt på mitt jobb, en egenkomponerad sallad.

Tur för mej att hon inte kom ihåg den för då hade det inte blivit någon ommöblering.

Nu blir det natti natti, Åsa.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar