lördag 7 augusti 2010

Tittut!!!
Mycket bus blir det när vi har lite smått och gott i familjen.
Här är det min syster Lisas dotter Tindra som leker tittut med mej.
Hon är ganska precis 8 månader nu och det händer mycket hela tiden med henne nu märker jag.

Tindra med ett hårt grepp om min Rarings ben.
Ikväll är jag riktigt trött känner jag.
Men nu är det ju bara 6 dagar kvar att jobba innan jag blir ledig i hela 2.
Men då vankas det kalas för min äldste pöjk, Adam.
Han blir 19 år den 15/8.
Tänk jag fattar inte hur det har gått till jag som inte blir äldre än 27, hehe.
Förra helgen, den 1/8 så fyllde min andra grabb, Jacob 17 år och nu är det ett evigt fyllande igen fram tills i Mars nästa år.
Ja när jag ändå nämnde "fylla" men nu menar jag med en annan innebörd så fick jag ett sms utav mina grabbar som är utepå ikväll och i det stod det;
-1, 2, 3, Fanta och rosé.
Ja vad säger man?
Nog var det längesen dom var nöjda med att leka "tittut" med mej.
Men nog var det fasiken så mycket lugnare förr, eller som det så vackert heter,
små barn, små bekymmer osv....
Nu blir det nötter och ett glas Loka,
tjingtjong vi hörs, Åsa.































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar