fredag 27 augusti 2010

Jacob & Emelie ser ut att ha trevligt.



En kväll i Juli.

Vi tog vår dotter och hennes kompis Klara, Jacob och Emelie
med oss till Järvsö en härlig kväll i början av Juli.
Det var Diggiloo gänget som visade upp sej, igen.
Ett perfekt väder och med en verrrrrry BIG picknick korg packade vi oss iväg.



Om ni inte har varit dit nån gång, till Järvsö så tycker jag att det är på tiden.
Otroligt fint är det där och en perfekt plats att ha denna show på.
Vi tog några filtar och "brassar" under armen och parkerade oss
ganska nära scenen.



Filippa ( i vitt linne), & Klara.


Jag & Raringen sitter och jäser i solen.

Det är nästan att jag längtar till sommaren igen.
Jag gillar ju hösten och vintern otroligt mycket och hoppas på en vinter med lika mycket snö som sist.
Är glad att vi har fyra årstider och alla har ju sin charm.

Hörrni det är ÄNTLIGEN Fredag och ikväll blir det lite party party.
Jag och en kompis ska ut ikväll och det var inte igår.
Återkommer om det och kanske lite bilder med.
Hon har nämligen flyttat in i ett fint hus för en å halv månad sen.


Nice helg, höres, Åsa.














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar