fredag 13 augusti 2010

Det rymms så mycket kärlek i mitt hjärta.
Nog visste vi att våran bröllopsdag skulle bli Fredagen den 13nde då och då.
Idag är det en sån dag.



Vi har idag varit gift i 5 år och levt ihop i 15 år.
Tiden den verkligen bara springer iväg och jag känner att i mitt hjärta finns det så mycket kärlek till min fantastiske man att det borde räcka till för 15 år till, minst.


Vi jobbade som vanligt på dagen och sedan åkte vi hem.
Jag överraskade med lite bubblande rosé och med iskalla jordgubbar till var det supergott.



I våra glas som vi hade och skålde i på bröllopet så gick vi ut i gräset och njöt i solen och av denna goda rosé.

Åt jättegott och avslutde med en utmärkt god jordgubbsbakelse och kaffe.

Vad vi åt och vart får ni se en annan dag.
Kram från en mycket lycklig fru.




1 kommentar: