torsdag 17 februari 2011

Är galet slut efter ett hårt träningspass.
Det blev spinning efter jobbet och nu är jag trött som bara den.
Imorron är det ännu ett på g om jag inte får jobba dvs.
Fick idag fribiljetter till bandyn.
Bollnäs spelar sista seriematchen hemma och det vore väl kul att se den.
Kan tro att dom (spelarna) bjuder upp till dans.


En mycket glad bloggerska som känner sej lättad att dagens träning är avklarad.
Den 6/3 ska jag vara med på vasalopps spinningen, i år igen.
Gruvar mej mer i år eftersom jag vet hur det är nu.
Förra året som var det första så hade jag ju inget att jämföra med.
bild; Odd Molly.
Det är ju klart att jag vill ha den här snyggen runt min hals i sommar och då gäller det att ligga i och träna, hårt.
Jättesnyggt med halterneck tycker jag.

Här har vi dagens otrevligaste.
När jag träffar honom före träningen så får jag höra ,
- Va gör du här då?
- Tänkte kolla läget och om du var klar.
- Men du kan väl ringa jag har ju mobilen.
???
Ja det är väl bara att gilla läget men visst känns det jättetråkigt som jag ställer upp och skjutsar till och hem från träningar.
Går och ser en hel del matcher, fast jag inte tycker att det är jätte roligt.
Men man vill ju att han ska se att man uppskattar det han lägger ner så mycket tid på.
Nää tur det är slut på bandysäsongen nu snart.
Nu måste jag fixa mat om det ska bli någon.
Igår hann jag inte och det var tydligen ingen annan som tyckte att det behövdes göras någon heller.
Hörs imorgon, kanske om jag hinner.
Å.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar