torsdag 10 februari 2011

Måste erkänna....
.... jag har varit otrogen, igen.
Det är ju så lätt och ändå så tröttnar jag så snabbt.

Blocklju från Åhlen', kotar bara 19:-/t.
Nya servetter i turkost och rosa från Villa Vanilj, 49:-
.
Här ser ni "otrohetsbilden".
Tagen på bar gärning till och med.
Rosa inte vitt.
Ja vad trodde ni att jag menade då?

I två dagar har jag nu fått in en ny färg (lite rosa) och det kändes verkligen härligt.
Men det var då det och nu är nu.
Det känns ju mycket mer inspererande när solen lyser och man drömmer sej bort till grönt gräs, Mårbackapellisar som blommar.
Idag snöar det och humöret liksom fastnar i snödrivorna, usch och fy.
Plötsligt så är rosa inte lika härligt längre.

De små silverbrickorna och den där skålen som jag inte vet vad den heter, men jag säger
fröken Marmelad om den.
Dom köpte jag på Eriks Hjälpen för 55:-, tillsammans.
Det gjorde inte alls ont då jag betalade faktiskt.
Inte ett dugg. :)
Lite mera servetter från Rusta och inte heller dom gjorde ont att pröjsa, 19:-/t.
Helt ok det med.
En härlig blomkålsgratäng med ädelost, grädde, vitlök och kalkon.
Denna maträtt är jättegod, jättelätt att tillaga och jätte GI braig.
Helt perfa för mej som idag har Måndag igen.
Ja hittills har det varit tre måndagar i min vecka, nytt rekord.
Det mina vänner, det gör ont det.
Blir galen på mej själv att jag inte bara kan låta bli.
Typ som man gör med människor man inte gillar, inte går man fram då heller.
Men det är klart det är ju skillnad på olika.
Hjälp mej då!!!
Hur gör ni alla duktiga därute???

Ikväll blir det åtminstone träning.
Både Zumba och Power.
Nu snart kommer det hem en hungrig son och en lasagn'e ska lagas till honom innan han drar vidare på bandyträningen.
Kör försiktigt i halkan, kramen Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar