onsdag 23 februari 2011

Känner mej aningens aningens bättre idag faktiskt.

Hade turen att få frukost på sängen, igen. :)

Efter det somnade jag om en stund och det var ju hur skönt som helst.



par currier.
Tycker mycket om den här väggen och typen av fönster.
Enkel bild med exponering av stolarna och tyget på dom.
Varför krångla till det?

Men jag undrar vad det är för ålder på mina kära familjemedlemmar.
Ingen kan plocka undan efter sej och inte torka av vare sej bordet eller bänken.
Lättre att dra ner det på golvet eller så torkar ju någon annan upp, gaaah!!!

En tänkbar tapet kandidat till sovrummet.
Älskar rosa som lätt blandas upp med bruna toner och vita såklart.



Tjingelingen sötisar!!


Idag blir det verkligen krafttag in my bedroom.
Men blev tvungen att ta tag i nedervåningen igen nu på förmiddagen.
Usch och fy vad det dras fram och skitas ner.


Åker in på ett möte med jobbet och köper hem sopsäckar att lägga i alla kläder som jag inte tänker ha nåt mer.

Har redan fem eller sex stycken som står i förrådet med mina kläder och sen finns det ungefär lika många med kläder efter Filippa.

Det är t om kläder som inte är använda en enda gång så i vår/sommar kommer jag att ha en klädloppis här hemma och sälja det för en mycket billig penning.


Nu blir det en rostad macka med jordnötssmör och honung, så jäkla gott :))


Må fint och kom ihåg att det är lill Lördag så det är bara att festa till det lite till middan.


Kisses & Hugs


Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar