onsdag 9 februari 2011

Vilken lycka....

Tänk er att vakna upp på morgonen gå på tjotta utan att behöva trängas eller stå ivägen för någon annan.
Brukar ibland tänka att det är väl en himla tur att det bara är två (2) girls i familjen, jag och Filippa.


Med tonårsgrabbarna och mannen så kan jag ibland undra hur det kan ta sån tid för dom.

Kan tycka att dom är en aningens lite to much fåfänga, ibland. Men det är klart ingen vill ju ha ofräscha darlingar heller.


Me like!!


Tjingelingen!!!


Åååh vilket fantastiskt väder vi har idag.

Hur än mycket jag skulle behöva vara inne och ta red på "lorten" så får det nog bli en annan dag.

Men tvätten den måste det göras något åt för vi kommer knappt in i tvättstugan som det är där nu.


Har några riktigt jobbiga dagar nu då jag absolut inte får eller ska ät nåt gott, läs onyttigt.
Kan inte fatta att det ska vara så svår att låta bli.
Herre min dar det handlar ju om ynkliga fem dagar för sen blir det ju helg och då är det ju lovligt igen.

Det är alltid såhär att jag säger att nu jäklar ska här bli andra bullar, nu ska svångremmen dras in.

Vad händer då??

Jo min darling han rasar i vikt och tränar och blir hur snygg som bara den. :D))
Kul, kul för honom.
Ok för mej med men nog önskar jag att jag hade lite av hans go i mej. :)
Han är verkligen diciplinerad och superduktig.

Idag är det nya tag igen och känner att det blir en jobbig en.
Men solen skiner och det är ju fantastiskt härligt ute.


Lev och njut.


Å.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar