tisdag 1 februari 2011

Todiloo!!
Jag lyckades idag mina vänner, äntligen.
Efter jobbet så åkte vi nämligen och kikade på inte mindre än fem hus.
Otroligt men sant.
Men inte är det lätt heller.
När man har renoverat ett kök, badrum och ett halvt vardagsrum så är det inte så lätt att tänka tanken på att någon annan ska bo här.

Bildkälla ur minnet.
Håll för öronen nu för jäklar vad detta är min stil, också.
Gillar det svarta och mörkt gråa.
Och vad säger man om taket, nice eller hur?
Eller som min man påminde mej om.
Vi bodde här i tolv (12) veckor utan el, vatten inte änns en toalett eller dusch.
Tänk dej tolv veckor och fem personer och vi bor fortfarande ihop.
Det hörru lämnar jag inte hur lätt som helst.
Tänk på det du om du har en motig dag, typ.
Men HALLÅ jag fattar men herre gud vi tittar ju bara, älskling.
(än så länge ialla fall).
Dagens motionssysselsättning blir idag Zumba, (om jag fixar det).
Var på Afropower igår och jag tror att min ryggmuskler har vaknat till liv.
Har en träningsvärk som inte går av för hackor.
Om inte så blir det
möjligen en prommis om jag kan låna en rullator att stödja mej på.
Kramar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar