onsdag 16 februari 2011

Rosa, rosa, och rosa.
Tänk att det har smugit sej in lite mer rosa här hemma igen.
Jag skyller på den 'retsamma' solen. ;)
På vårt köksbord just nu; rosa blockljus.
en liten rosa blomma.
en syltburk med grovsalt i botten och ett rosa snöre runt om.


Man tager vad man haver och vips en ljuslykta.
Med små och framförallt billiga medel går det att få en syltburk till en lykta med.
Go'kväller nattugglor!!
Ja jag vet jag borde lägga mej.
Imorron blir det upp tidigt, kl 5 typ.
Jag jobbar imorron och det ska bli roligt som vanligt.
Har gått och varit skåpråtta nu på kvällskvisten.
Till slut kunde jag inte motstå en halväten chipspåse.
Jacke försökte få mej att inte äta och tog den av mej.
Men då ni hände nåt, det brann nog i huvet på mej för det började ryka ur alla tänkbara ställen.
Hotade med att jag aldrig mer skulle skjutsa honom om han inte gav tillbaka chipsen igen, stackarn.
Men det värsta av allt är att jag menade det också vartenda ord, på riktigt.
Där kan man snacka om att jag var chipssugen.
Nu är det slut på dom och det ligger fint runt min (muffins) midja och jag kommer att sova fantastiskt gott inatt, not.

En duk på bordet som har varit en säck och är stämplad med nr och bokstäver.
Undrar vad den har använts till från början, post kanske.

Tur att jag har dålig koll på dagarna och att det kan bli en Måndag imorgon, igen.
Nu blir det kudden, kram och go'natt.
Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar