tisdag 15 februari 2011

I sista minuten så fixade jag till en liten present ialla fall.
Jag fick ju lite ångest när jag fick min överraskning och tänkte inte köpa nåt först för jag hade verkligen ingen aning om vad.


Det blev till slut lite jordgubbar med choklad, ett nytt, Lust och Fägring och en träningstidning, Body Magasine.
Den köper han mellan varven men det här numret hade han inte.


Jag smälte lite choklad, två olika smaker som jag doppade jordgubbarna i.
En vit choklad och en mörk med chili smak, riktigt god är den.
Den passade utmärkt till "gubbarna" och den kommer från Lindt.
Hej, i vårt kalla Vinterland!
Ja det blev lite myspys igår kväll efter det att vi alla slutat jobba och tränat.
Jag gillar inte att fira när det förväntas att man ska fira.
Tycker mycket mera om att överraska och att bli överraskad när man inte räknat med det.
Men nu är det gjort och vi är glada och nöjda och jag tycker att det är skönt att det inte blev så stort av det heller.
Gillar att Kärleken uppmärksammas men det är mycket bättre med kramar och pussar, tycker jag. :)
Eldar så det står härliga till, endast +12 när vi kom ner på nedervåningen imorse.
Då går man inte lättklädd inte.
Ha det bäst för nu väntar en smarrig frukost med min underbara.
Kramelikram Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar