söndag 20 februari 2011

En riktigt tung helg...
...men nu kan det bara bli bättre.
I fredags när jag jobbade kände jag av halsen.
Den brände och sved och värkte på samma gång.
Men det struntade väl jag i så jag åkte på bandyn i vilket fall, i -21, gaaahh.

Jag ser inte helt kry ut men anstränger mej väl.

Gillar mitt dokument som är på väggen bakom mej väldigt mycket.

Köpte det från Betty´s för ca 5 år sen.

Det var ju helt otroligt kallt att stå där med alla likasinnade.
Tur att dom vann och nu är dom gått vidare till kvarten, jättekul.


Min medicinbox som rymmer allt och är dessutom snygg att ha framme.

Gissa vad som kom på posten?

En förkylning som heter duga.

Blev hemma igår och sov hela dagen, typ.

När jag framemot fyra klev upp och duschade så kände jag mej skapligt kry så jag ringde genast jobbet och sa att jag kommer imorron (läs idag).

Det här var mitt sällskap igår.

Låg i sängen och läste, ja när jag inte slumrade till då.

Har jobbat idag och känner att jag har haft en gnutta feber.

Men har ialla fall lagat mat, ok med familjens insats lite här och där, städat av nedre plan och bakat en sockerkaka så nu luktar det ljuvligt här.

Men jag fryser fast vi har eldat och lyckas få +17 nere nu så då är det kanske +14 i sovrummet.

Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår då?

Jag tycker att det enda som var bra var när Lena Ph gjorde cover på sej själv.

Hon såg riktigt as snygg ut också.

Tänk att vissa blir det med åren, dom blir bara snyggare.

Nu kommer min man med ett glas rött så det är väl bäst att jag intar soffan och deltar i myset.

Kollar in Solsidan men sen blir det Scherlock Holmes i sängen för jag ska jobba imorron med.

Det blir en tidig morgon och en kort arbetsdag till halv tolv bara, skönt det.

Puss & Kram

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar