onsdag 23 februari 2011


Är lite sugen på en byxdress i leopardmönster, grrr.
Tänk vad skönt i sommar efter stranden och duschen.
Härligt brun och insmord med en återfuktande bodylotion.


bild; H&M.



Onsdagskväll och darlingen är borta.
Tur att Jacke, hans tjej Emelie och Filippa är hemma med mej.

Vi har gjort lill Lördagsmat ikväll och det gillades av alla men mest av ungarna.
Det blev potatisgratäng med fläskfil'e och en härlig sallad med fetasot och oliver.





En nyvaken Muffinsmidja.
Ja jag tog en power nap ikväll med.
Är på g att gör ett inlägg och sitter och värmer mej lite först för kakelugnen är mittemot mej.
Min tunika kommer från Odd Molly och var den första jag köpte.
Gillar den fortfarande.




En lugn hemmakväll i lillByn.


Det kommer aldrig bli någon motivtion över till att rensa i sovrummet.
Efter mötet idag så blev det matlagning och jag åt som om det vore den sista gången för mej. Blev apmätt och aptrött.
Gick och la mej i soffan och somnade såklart.

Imorron jobbar jag mellan 10-20 och då blir det ju inget heller.
Ja ja det drabbar ju ingen annan än mej ändå.



Nu blir det fuskbyggarna och en liten koll på Big Brother och sen sängen.
Har ni kollat nåt på det nu sen det började?
Vad tycker ni då i sånt fall?


Kramen, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar