måndag 7 februari 2011

Med lite våld och hot så fick jag till det...
Provade idag med ett nytt försök att få in korten med nya hårfärgen och det gick.
Drog en noga väl utvald ramsa till kameran innan så den vågade väl inget annat än att leverera.
Jag märker redan att mycket av det guldiga eller röda har tvättats ur.
Eller så är det bara det att ögat vänjer sej.
Här en bild med ett nyfärgt och ett ganska 'platt' hår.
Med min nya jeans från Tiger som jag fick av sonen, linnet från Lindex och
koftan från Repeat.
Ok, vad tyckte ni om 'cirkuen' i lördags nu då?
Fiasko skrev tidningarna och det var väl och ta i.
Inte tycker jag att det är hela världen om det inte klaffar till 100%.
Det blev säkert jobbigt för programledarna men det fixade ju sej.
Tycker däremot inte att dom passar ihop, ingen kemi alls mellan dom.
Gillade låten med Danny och Silver bäst.
Härligt att jobbarhelgen är över för den här gången och nu har jag några dagar som jag är ledig.
Det blir full huggning med träningen och maten igen som brukligt när det är Måndag.
Må nu bra i solen alla finingar.
Hugs Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar