torsdag 3 februari 2011

Upp som en sol och ner som en pannkaka.
Visst det var väntat men fy vad jäkla trögt det känns.
Med risk för att jag får ännu mera gråa hår nu men;
JAG VILL FAN HA VÅR NU!!

Hallåj!!
Hade verkligen en härlig vårfeeling igår så kommer då det berömda bakslaget.
Det snöar idag, gaah!
Tänk vilken skilland en sol och några plus grader kan gör.
Kännde mej till och med 5-10 kilo lättare igår och av den idag frånvarande solen.

Bilder; Tine K Home.dk

Åkte iväg och köpte lite våriga blockljus, härliga doftljus och servetter med våren på.
Slängde in köksmattorna i tvättmaskinen och tänkte att imorron (läs idag) blir det ut med vintern och in med våren.

Det måste jag erkänna känns väl sådär idag.

En sak som jag måste ta tag i det är min hårfärg som min son upplyste mej om igår är väldigt grå.
Tänkte matcha den med den övrig pågående inplanterde färgen här hemma.
Eller kanske inte :)
Nej det blir ut med vinterfärgen och på med vårfärgen.

Jag tänker ta och grotta ner mej med lite choklad också (den tiden på månaden) eftersom min viktnedgång ändå från igår snabbt gick upp idag igen med solens försvinnande så.

P&K från Å.

2 kommentarer:

  1. Hamnade här av en slump o måste berömma din mysiga blogg. Får kika in här igen! Önskar dig en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Go förmiddag!

    Tack för det. Kul att du gillar den och jag hoppas du kommer tillbaka.

    Trevlig helg, kram Å.

    SvaraRadera