söndag 27 februari 2011

En mycket seeeeg morgon...
Jag ska iväg och jobba ett riktigt grispass snart, 12-22.15 och även om det finns lite tid kvar så bara går jag ju och väntar på att det är dax att åka.
Jobbade igår med och det märks verkligen att det är lov för vi har mång som kommer in och handlar.
Märks eftersom dom inte hittar i butiken så vi får mycket frågor på var varorna är och på
" Tja, sneeella kan du va bussig och hjeeelpa mej, bah."
Ja på dialekten, det är mycket stockholmre här uppe nu.

Här inne sitter jag ofta och bloggar.
Då har jag uppsikt på vad som händer och man ser även tv;n som står i det andra rummet
(det är i det rummet jag står och knäpper).
Har ju kakelugnen till höger så det är det enda rummet som det är varmt i på vintern.
Med armrna uppåt sträck önskar jag er en Härlig Söndag!!
Oj vad det var svårt att starta den här dagen då.
Jag vet ju vad jag ska göra idag men det hade verkligen varit skönt med en ledig dag idag.
Det är ju bandy x2.
Först Jacke som spelar mot Edsbyn och sen det tredje mötet för A-laget mot Sirius.
Mycket spännande där för det står 1-1 i matcher.
Hoppas verkligen att det blir 2-1 till Bollnäs efter idag.
Hade en mysfika med 'frostiga' Pia igår när jag slutat och jag längtar till om två veckor när jag är ledig igen.
Visst är det nåt speciellt med att gå och kolla i affärer och fika med någon man tycker väldigt mycket om.
Man bara sitter i timmar, myser och rensar skallen, typ.
Tänker nu ta en långfrulle med min darling innan Filippa och hennes kompisar vaknar.
Ha en underbar dag, kramar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar