fredag 11 februari 2011

Freaky Friday!!
Oj oj oj så mycket snö som det har kommit i natt och på morgonen trodde jag inte att det skulle komma.
Det har blåst storm här hela natten och halva dagen men nu är det strålande sol igen, lovely.
Har knappast sovit något alls i natt för jag trodde att fönstren skulle blåsa in eller att träden skulle tippa över oss.

Vi har snö upp till fönstret på vår uteplats.
Helt galet att det blev en sån vinter igen.

Här är fönstret i hallen.
Inte mycket man ser ut där inte.
Men det gör man inte ialla fall för det är så skitigt.
Hallåj alla vackra snöpinglor!!!
Ingen har väl kunnat undgå all denna snö och blåst som vi råkade ut för det senaste dygnet.
Jag kom en timme och tjugo minuter försent till jobbet imorse.
Hörrni idag är det äntligen Fredag och det kommer inte att bli en Måndag av den heller.
Ja ni fattar vad jag menar, eller hur?
Fika Tajm!!
Men nog känns det lite märkligt att "suget" inte är lika efterhängset idag, hmm.
Beror säkerligen på att det är lovligt idag.
Tar nu med mej äldsta sonen och hämtar ved för våran är slut.
Men vi har tur att få ta av min mamma och (hennes sambo) Östen.
Ikväll blir det ett äkta bandyderby mellan Bollnäs och Söderhamn.
Det derbyt är det här hemma också eftersom halva, halva håller på varsitt lag.
Hoppas på vinst och att det blir en rolig match att se på,
hejja hejja BGIF.
Ta det lugnt och njut och må bra nu.
Det får ni räkna med att jag kommer att göra för i helgen är jag ledig.
NICE!!!
Må så gott, Å.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar