torsdag 3 februari 2011

Hej hej!!

Med risk för att tungan svartnar nu men den risken tar jag;

shit, shit, SHIT!!!


Här nedanför skulle det ju ha varit ett kort på mej med min nyfärgade hårfärg.

Men det ska inte vara helt enkelt, helt enkelt.


Först så letar jag kameran som ju aldrig ligger där jag lade den sist, märkligt.

Kolla i Adams rum får jag till svar.

Där är den men vad nu då.

Det är så att i vår familj så är vi (läs dom andra) inte speciellt rädda om sakerna.

Batteriet har blivit glappt pga en plastbit "som bara råkade lossna" har gjort det också.

Lappar den med tillklippt kartongbit som får trycket och kontakten att funka.


Men ingen tycks fatta hur man gör när man laddar det heller.

När jag då ska fota "barret" är det så klart slut på batteriet, iiihhh.


Laddar och knäpper och sen är det dax att ladda igen, hmm.

Klart och nu blir det spännnde för sladden till datan är borta och ingen vet så klart var den är, märkligt?



NOT!!!!



Efter många svordommar och en hel del spottande och fräsande kan alla vara glada över att dom inte var i närheten av mej så, tadaa.



FOUNDED!!!


Bild; Tine K Home.dk

Tjusigt, me like.




Vilken lycka för jag vet att det är ju inte bara jag som vill att den ska komma till rätta.

Men va nu då?

Det är nåt som har gått sönder i kameran så nu funkar det inte att lägga ut bilderna.

Det är glappt och det går inte att få någon kontakt alls med den.


Men med bilder eller ej så har fröken guldlock eller kanske rödtått återuppstått.

Gillar aldrig den här hårfärgen när den är nyfärgad.

Men har efter ett antal gånger upptäckt att efter några tvättar så blir den ändå helt OK.



Idag har min darling skrivit på papperen om anställningen som han fick och som gav oss en anledning att dricka champagné förra veckan.



Imorron så ska jag på en intervju som jag hoppas ger oss ännu en anledning till lite mer av denna god dryck.

Brukar inte bli nervös inför sånt här men nog känner jag lite fjärilar i magen, redan.

Kanske för att jag så gärna vill ha den här tjänsten.



Men nu blir det lite Zumba så jag får avreagera mej.

Kan bli jobbigt annars ikväll.



Hugs from Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar