lördag 5 februari 2011



En snabbis i schlagercirkusen...


Man kan inte slå upp en sida i någon tidning, knäppa på tv;n eller lyssna på radion utan att det nämns något om ÅRETS STÖRSTA händelse, (inte enligt mej då).


Min darling och dotter är riktiga schlagernördar.
Det pratas och spekuleras i veckor och tidningen som dom senaste åren har släppt.
Oj oj nåde om den glöms bort att köpa. :)

Jag tycker väl inte direkt illa om det men kan om det blir ett annat erbjudande hoppa på det,
(gudförbjude mej) men då rasar ju världen samman för "nördarna".

Bakar en god paj att njuta av för det är ju fortfarande helg.
Men nu måste jag skynda mej att äta för jag har lunchrast bara.
Japp jag jobbar denna härliga Lördag.

Lite inomhusfotboll ska jag hinna med att se också eftersom Adam är med och spelar.


P&K från Åsa.


(PS. Få se om rätt låt gick vidare nudå, DS.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar