lördag 27 juni 2009

Kaxig.

Hallåj!

Vilket makalöst väder vi har, helt fantastiskt. Det är väl tur att vi inte har betalat en massa pengar för att åka utomlands nu. Det skulle verkligen kännas som bortkastat.

Här hemma har vi återgått till att bli frisk igen. Det märks tydligt på Filippa när hon börjar bli bättre. Då börjar hon svara emot och tuffa till sej ordentligt och den här gången var inget undantag. Märkligt det där att det blir så, med alla mina barn funkar det likadant. Hon har ialla fall badat idag med farmor för jag och Raringen har jobbat precis hela dagen. Lika blir det imorgon men det gör faktiskt inte så mycket för jag hinner med att sola ändå, om jag orkar.
Idag när vi kom hem så somnade jag ute i solen.


Tänk att kunna få ha en sån här härlig gunga att "parkera" i efter en dags slit, bli gungad till sömns, me like.

Nedräkning för Adam som kommer hem på Måndag, äntligen. Efter det är det bara att vänta och se när Jacke kommer, om det blir en eller två veckor till som han stannar.

Må så gott och smörj in er så ni inte bränner er i solen, kram Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar