tisdag 16 juni 2009

Mörbultad!

Det blev ingen afrodans för mej ikväll. Fy tusan vad jag har blivit dålig av min träningsvärk. Ligger nerbäddad i feber och kroppen bara värker och värker.



Den här bilden symbolicerar mej just nu. En (sköld)padda som inte gör särskilt mycket.

Hoppas att det går över så pass att jag kan träna på torsdag morgon ialla fall.

Är det lite synd om mej eller får jag skylla mej själv? Gissa vad jag tycker, hmmm inte svårt va?

Må så gott och en liten försiktig kram för min kropp ömmar, Åsa.

1 kommentar:

  1. Hej Åsa!
    Har läst din blogg i några veckor. Like it :)
    Ville bara flika in och säga att det är ju trots allt rätt skönt att känna att man gjort nåt då man har träningsvärk, även fast jag inte är så avis på dig då du blivit så klen.
    Känns nog bättre snart.

    Sara K(Team Sportia)

    SvaraRadera