söndag 21 juni 2009

Uterum.

Ibland är det härligt att längta efter något när man vet att det kommer att bli bättre, roligare eller vad det nu kan vara.
Nu undrar ni väl om jag fått solsting idag och svamlar en massa. Men faktum är att nu är det bara en vecka kvar så kommer mina eller ialla fall en grabb hem från Malmö. Om några dagar till kommer ju Jacob också hem.
Jag har tränat idag igen och det måtse ju leda till nåt bättre, hoppas jag.
Idag har det varit härligt väder och det ska ju bara bli varmare nu och förhopningsvis så kommer solen lysa lite mer på oss också. Där har jag redan skramlat ihop lite saker aom gör att det kommer att bli bättre för mej.



Idag har jag varit och köpt ett stativ med ett beiget tyg på taket som vi ska ha på våran uteplats för att få det lite mer ombonat.
Kolla in den här bilden, wow säger jag bara. Gillar den här blandningen av material och färger. Kommer inte ihåg var jag hittat bilden men det där skulle jag inte tacka nej till att ha i mitt uterum. Kolla in lampan, urtjusig.

Det var allt för idag och nu blir det bingen för mej.
Go`natt och sov gott, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar