torsdag 4 juni 2009

Syrener...

När jag fyllde år förra året så fick jag ett presentkort på en möbelaffär. Men det jag skulle köpa då det tog slut, så nu har jag värsta beslutsångesten varje gång jag åker dit.



Men idag så slog jag till på denna fina urna. Har längen velat ha nåt rustikt på vardagsrumsbordet och nu så har jag äntligen hittat det rätta.



På vägen hem hann jag kika in till min syster Sofia. Vi fikade lite och sen plockade jag dessa vita syrener. Vi har massor av syrener här hemma men bara lila, tyvärr. Dom vita placerade jag i urnan och den hamnade på rumsbordet.
Nu får vi se hur längen dom får vara kvar innan det är någon som börjar nysa.
Vi är några som är allergiska mot blommor, men jag vet inte hur vi reagerar mot syrenerna.

Imorron jobbar jag i butiken igen och jag hoppas att vi får massor att göra. Tänk vad veckan har gått fort, imorron är det Fredag igen.

Jag hoppas på fint väder i helgen och mycket mys.

Kramisar Åsa.

2 kommentarer:

  1. Å underbart med vita syrener!!!
    kram o ha en go dag
    ninni

    SvaraRadera
  2. Jättefin urna du hittat! Och ditt hem är ju fantastiskt!
    Trevlig helg på dig Åsa!
    Kram, från Evelina på Såfin.

    SvaraRadera