onsdag 24 juni 2009

Sjukstuga.

Här hackas och hostas det för fullt så det blev jobb halva dagen för mej i dag bara. Det är inget vidare med Filippa. Jag är ledig imorgon så jag hoppas att det vänder snart. Hon vill ju så gärna ligga på stranden med kompisarna.

Hittade den här bilden hos country living, tror jag att det var. Tycker det är så fräscht med turkost på sommaren, jag känner att jag går igång på det lite grann.
Har ni nåt speciellt som ni känner att ni får lite puls av?

Nu är det dags med lite mat här hemma så att hon får i sej lite näring. Hon är inte så matfrisk annars (inte alls lik mej) så jag får se om det finns nåt som lockar fram lite hunger.

Kram i värmen, Åsa.

1 kommentar:

  1. Hej
    Ja jag går igång på turkost ljust nu,tycker det är så himla fint.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera