söndag 14 juni 2009

Nytt liv.

Nu måste det bli någon ändring på mitt icke tränade och mitt sötsugsbegär Har väl inte varit med om att jag vart så lat och stoppat i mej så mycket hela tiden. Nej nu jäklar ska här göras något åt saken, igen. Jag kan ju undra för vilken gång i ordningen jag "ruttnat ur" på mej själv.
I fredags var jag och min chef och kompis ut på kvällen. Det var tacobuffè och lite vin med en massa olika företgare. När vi ätit och druckit en hel del så blev det musik och dans. Då menar jag disco men på mycket gamla godingar. Ni vet sånt som vi lyssnade på som unga.
Jättekul och mycket dans. MEN när man får ont i kroppen a´la träningsvärk i massor dagen efter för att man dansat i glada vänners lag då banne mej är det dags för en åtgärd som gör att man inte känner sej som en nittio åring dagen efter. Det är ju synd att det regnar tefat här, annars hade jag nog tagit en prommis, haha. Men går jag ut nu så får jag väl ett blåöga, så stora är regndropparna.



Här en bild på våran gula soffa, som om det gick så skulle jag måla den vit. Men jag har fyndat (35:-) ett sånt runt bord som står på en pelare, typ. Många har ett sånt har jag sett ute på bloggarna. Tänkte måla det och byta ut det vi har nu. Då blir det inte så gult hoppas jag.



Lite nytt på det gamla symaskinsunderredet har det blivit också. Har inte kunnat bestämma om jag ska måla det eller inte än, vitt förstås.



Ett bildkollage från vårt bröllop som legat i ett skåp hur länge som hellst har nu kommit upp på väggen mitt emot soffan. Där ser man vad barnen har blivit stora på dessa fyra år.

Ha det nu så bra och ta på er flytvästen om ni går ut för det kommer mycket regn och mycket vatten blir det.

Kram kram, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar