torsdag 18 juni 2009

På G!

Ja då är jag uppe och värmer upp. Men det blir pump istället, för dom ringde och sa att afron bivit inställd och ersätts av det. Det ska nog gå bra det med.



Här en brödbox, äntligen en sån som jag velat ha i flera år. Dom har min kompis i butiken nu. Men dom går åt som smör i solsken.



Även detta flugskåp har kommit in. Tycker om den färgen, lite mörkt turkos det passar så bra till det vita och bänkskivorna i ek.

Nu blir det en kopp kaffe för förbränningen och sen bär det iväg.

Må så gott, Åsa.

2 kommentarer:

  1. Åååå vilket fint flugskåp,underbar färg.
    kram o ha en trevlig midsommar
    ninni

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Var in till vår väns butik idag och ja, ett flugskåp och en brödbox fanns kvar... men jag får inse mina begränsningar med ett hem som är 55 kvadrat "stort"!
    Ha det så jättebra & trevlig midsommar!
    Kram från Tintin

    SvaraRadera