söndag 28 juni 2009

Proppis!

Jag är så nöjd nu. Först har jag jobbat till klockan två, hem en snabbis för att packa träningskläder, och tränat pump har jag gjort. Det tog emot i denna värme men nu är det gjort, en härlig känsla.

Handlade en del gosaker och sen hem för att tända grillen. Ni som har läst min blogg vet ju vid det här laget att min relation till mat är en aning "to much". Nu står min mage i fyra hörn, igen. Men förbaskat gott var det och "Fru Proppmätt" det är jag det.

Nåt om jag nästan alltid grillar är bröd, ett mörkt bröd med valnötter i, mumma. Jag blandar olivolja med vitlök och det penslar jag på båda sidorna efter det är det bara att lägga brödet på grillen. Medans det grillas på den ena sidan så strör jag flingsalt på den andra och sen vise versa. Prova nån gång och känn vad gott.

Imorgon börjar jag halv två och tänkte hinna med en prommenad tidigt på morgonen innan det blir för varmt och sen ska jag pressa lite i solen innan det är dax att åka.



En bild som jag inte kommer ihåg vart jag hittade någonstans, men jag tycker den är så fin. En sån stol skulle jag vilja ha vid ett av mina äppelträd. Den snygga kängan också såklart.

Skål till er som har semester och till er som har den kvar, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar