lördag 13 juni 2009

På dejt med,,

,, bästa Magnus.
Det var så kul att Magnus kom och hälsade på. Det var ett tag sen jag träffade honom nu.
Men det är klart att det är ont om tid när dom har spelningar för det mesta nu. Men hur roligt som hellst är det ju att Packet är i ropet igen och att det går så bra för dom, Grattis till det.
För er som inte vet vem Magnus är så är det han som spelar dragspel (och det gör han som en kung kan jag meddela), i Perssons Pack.



Vi hade turen att han gillade vårt caffe och att vi lärde känna honom och hans lika fantastiska fru Marie, jag och Jörgen. Ibland har vi träffats mer och ibland mindre men det är alltid lika härligt och framförallt trevligt när vi ses.
Ibland undrar jag om inte vissa möten är förutbestämda när man känner att det "klickar" och man trivs ihop. Det spelar ingen roll var du kommer ifrån eller hur gammal du är men den personen blir betydelsefull för en.

Vi åkte till Mobackes och till Lilla k`s Trädgårdscaffe. Det var väldigt mysigt, Filippa och Evelina var också med en stund.

Ja nu har vi bytt tillbaka till våran soffa så nu ska jag flytta lite grejjer på väggarna så det hamnar på rätt plats. Det blir lite kort på det senare och gissa vad vi har för färg på soffan? Kan avslöja att det är en iiiiiihhhhhhhhh färg, haha.

Ha det bra, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar