måndag 15 juni 2009

Här behöver jag värme.

Fy vad kallt och rått det är här. Igår regnade det non stop hela dagen. Jag drack te och kaffe om vart annat för att hålla värmen.



Köpte denna fina ask häromdagen. Tänkte ha den på toaletten och förvara topz i den först. Men nu har jag mitt goda Vata te i den.



Fast jag drack en hel del så blev jag inte varm. Till slut blev jag tvungen att elda lite i kakelugnen för att få bort det kalla och råa här. Måste säga att det blir en härlig värme när man eldar och hög mysfaktor också för den delen när man hör hur det knäpper och sprakar.

Ja nu är det en vecka sedan grabbarna åkte till sin pappa i Malmö och nu tycker vi att det räcker och att dom kan komma hem. Men jag vet att dom har det bra där och det är kul för dom att träffa alla där nere.
Dom har två små bröder där också och när vi bor så långt ifrån så får dom rå om varandra lite längre varje gång dom åker ner. Det brukar funka bra.

Hoppas ni får en bra vecka och snart är det midsommar. Helt ofattbart tycker jag, det går med en rasande fart livet nu.

Kramisar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar