torsdag 18 juni 2009

Glad Midsommar!!

Jag jobbar imorron och sen ska vi till Evelinas pappa och sambo på kvällen för lite midsommarfirande, härligt det ser vi fram emot.
Hinner inte med något inlägg imorgon så därför gör jag det nu för jag vill ju önska er en härlig midsommarhelg.


Midommarafton 2007, Alanya.


Midsommarafton 2008, Ottebol, Arvika.


En blomma till er alla, 2009.

Vädret ser ju inte ut att bli det bästa men vi får vara glada att vi har varandra.
Vill passa på att önska mina grabbar som fortfarande är borta en glad midsommar också och hälsa till pappa, Diana och era bröder från oss.

Nu ska jag sova, go`natt Åsa.

2 kommentarer:

  1. Halloj där !!
    Glad Midsommar på dig också !!!
    Kraam Anette

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Jag vill gärna vara med på en trevlig vin kväll ,fast inte vi känner varandra så har vi gemensamma vänner. Vill önska Dig en Glad Midsommar.
    Mvh Fru S

    SvaraRadera